Idol Love♥



Idag har det varit ASDEPPIGT här hemma!!! Jättejobbit ju! Vaknade sent, å jag va hungrig, de andra ade inte börjat ta fram frukost (hrm, lunch...) än, så jag började, tänkte att varm choklad med grädde på morgonen knappast kan va en dålig start på dagem! Eller? Först så visar det sej att min x-tra bror inte tkr om äkta choklad, så han vill ha oboy, sen så vill han inte ha grädde heller!? (fast egentligen var ju det bra xD) Sen så var det jag som fixa heeela frukosten, förutom kaffet dåe, och när vi väl skulle äta va det tyst som i graven!!! Usch vad jag hatar att va här ibland, hemma hos mamma pratar vi jättemycket, och frågar varann om saker.... Men aja, sen så har jag (som vanligt) suttit vid datorn, tittat på Doctor Who, och faktiskt, jag grät!!!! Rose is back!? OMG!!!<333

Om min serie dåe: Den handlar om en tjej som blir kär i en kändis, och hur det går^^ På baksidan av första boken:

"Ayumi har aldrig varit kär i någon. Men så plötsligt händer det! Fast tyvärr är det i flick-idolen Atsushi Ota, den mest populära killen enligt alla tonårstidningar. Hur skulle hon någonsin kunna bli hans tjej? Hon skiljer sig knappast från mängden av tjejer som avgudar honom. Eller?"

Jag fick idén 2009 när Alexander Rybak var med i ESC, men jag har aldrig riktigt kommit igång... Men nu känner jag att jag har insperationen, och ska försöka bli klar med i alla fall första kapitlet innan jul xD Då kan jag nog lägga upp det här, så ni får läsa den!

Hittade denna på YouTube förrut åxå, kanske inte så kul om man aldrig sett Doctor Who, men ändå xD


Kommentarer
Postat av: Macke

Tävla och vinn ett presentkort från H&M, Nelly eller JC.

Vi drar en ny vinnare varje lördag!

http://www.fulatatueringar.com/tavla-vinn-presentk


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0