En kul Julklapp♥


Jao, jag hade liten jul hemma hos pappa igår, och fick mycket fint♥ te.x

Doctor Who Complete Series 5
2 skvallertidningar
Hello Kitty-pennfack + Hello Kitty godis
en Doctor Who T-shirt
och en skämt USB-sladd xD

jag blev asglad för allt! Särskilt Hello Kitty: sarna och Doctor Who prylarn! :) Heheh, jag älskar ju HK, och DW♥

Dessutom har jag precis skaffat iTunes, och ska köpa 2 låtar ikväll (om jag årkar) Det är Forever Yours av Alex Day, och samma låt fast av Charlie McDonnell... tihihi^^ Dessutom är jag uppe i 30 besökare idag!? Wow. TACK SÅ HEMSKT MYCKET!!! :D♥♥♥

Men ska göra te nu, homnomnomnoooom!!! :)

Tröjan kommer från www.thinkgeek.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0