Jag blir helre(?) jag ad av hestar...

Nu ee jag hemma igen från ölan! Vi åkte bil, å det tog typ ASLÄNGE >.< men aja... När vi kom fram åkte vi och åt på en resturang, å så åkte vi till Alvaret! Mamma hade läst mycket om det, så hon ville dit ^^ Vi tog me vår hund in, och när vi kommit en bit så träffa vi på en flock Hestar <-- Snel Hest... Hunden blev skiträdd, och försökte springa därifrån, men då började hästarna att springa efter! Så typ hela familjen blev jagade av hästar!? Men de var jättesöta, och efter ett tag så lugnade sej nåra, så jag gick fram å klappa en på mulen<3 plötsit hörde den nåt ljud eller nåt, och typ flög upp med huvudet! Jag fick mulen rätt på näsan, å börja gallskrika, jag blev skitskrajj :S
hahah x)

Idag åkte vi hem, å det tog typ lika lång tid som det gick å åka dit (så klart?) Aja, regnade heela vägen hem, astrist >.< Vad har ni hunnit göra?

Sen var det det där om Bloglovin, asso, jag blir så rörd över er som vill prenumerera, men jag vet faktist ingenting om det där? Kanske har för lite visningar? Aja, det fixar sej säkert ;)

Lite bilder:

Jagade av hästar x)


En nyckelpiga<3



Svanar xD




Jag på nån Carl den blablabla's mur hahah



Ha det gött, Fullt Normal Best-kött!!


Kommentarer
Postat av: Pitchi

sv: haha ayumi for the win! :D

2011-07-14 @ 21:00:32
URL: http://pitchi.blogg.se/
Postat av: Ottilia

Sv: Hej! Såg dina fina kommentarer! Jag uppskattar att ni gillar min blogg :)

Ja, det är bra det. Grape Juice är mycket bättre :)



Sv: Japp! Det var från Lorensbergsteatern i Göteborg!

Vad roligt! Vart satt du någonstans?



kram!

2011-07-15 @ 10:32:51
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0