Låtaaaaah

Hallåjsaan :) Idag ee det Låtaaaah(lördag, min lillebror brukade säja låtaaa xD) Heheheh, det blir nog lite Doctor Who tittande, jag har inte sett på det på nån vecka nu... Och så måste jag bara tipsa er om animen Sekai Ichi Hatsukoi, den är så underbart bra! Det är en yaoi, en spinoff till Junjou Romantica, och ett nytt avsnitt kommer ut varge fredag natt! Ni kan titta på det här : www.anime44.com och jag rekomenderar det starkt! Den e inte så hardcore som vissa andra, utan bara söwt<33

Idag har det varit så himlaaa varmt >.< Jag var ute och jobbade i några timmar, och hade inget vatten med mej, så det var verkligen plågsamt.... Men jag överlevde iaf :D Jag har åxå ritat klart en bild, som jag tänkte att ni ska få se, men jag vet inte riktigt om det funkar... FUUU


Verkar som om det funkar iaf ;)

Aja, vad ska ni göra ikväll? :D
Ha det gött// Reokko


Kommentarer
Postat av: Anonym

tycker inte om nyckelbenet hon fått mellan brösten :/

2011-07-09 @ 10:26:42
Postat av: Ells

Tror personen menar att nyckelbenet går ner för långt ^^ Superfin teckning annars :)!

2011-07-09 @ 22:36:57
URL: http://jademysteries.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0