Sorglig dag D:

Mamma väckte mej nu på morgonen å sa till mej, gråtandes, att jag skulle gå upp och sätta på TV'n, för det hade hänt nåt hemskt i Norge! Mamma ee norsk, så hon mådde verkligen jättedålit (asso, man behöver ju inte va norsk för det) Så jag sprang ner till vardagsrummet och satte mej  framför TV'n. När jag hörde vad som hänt blev jag jätteledsen, men samtidigt arg; Hur i hela fridens namn kan någon göra sånt här!? Nån bombar statsministerns kontor, å bara några timmar senare skjuts ungdomar på Utöya!? Jag fattar inte! Usch vad grymma människor kan vara! Vad har ni för tankar om detta? D:



Bild från http://www.gp.se/ där kan ni åxå läsa mer...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0