Sweet home alabama~~

Nah, kanske inte alabama, men i alla fall Götet. Fast jag va i Götet igår åxå? Men aja... Ville bara berätta att de första 2-3 filmerna vi säg inatt/igår va helt ok, men sen så började vi bli allt mera tysta, å jag började känna mej obekväm hemma hos min polare :S Jag började åxå få hemlängtan >.< Men vi årkade att se klart alla 7 filmerna, å planen va att vi skulle gå på sista på bio idag, men jag ville verkligen inte va me honom mer... x/ Vi blev klara kl 6 imorse, och skulle gå å lägga oss. Men jag tyckte det kändes obekvämt att sova i lägen´heten, så jag bestämde mej för att dygna, så jag satte mej i sängen å läste Frost av Maggie Stiefvater å tiden sniglade sej fram >.< 10 minuter innan jag varit uppe exakt ett dygn så råkade jag visst somna <.< Men aja, jag satt  å vänta på att min polare skulle vakna, å det gjorde han runt 11, han frågade vicken tid vi skulle gå på bio, men jag VILLE INTE UMGÅS MER MED DEN TYSTA POJKEN x( Jag bara årkar inte, så jag sa att ja va tvungen att åka hem...'
Dessutom så ville inte busschaffören släppa av mej på min hållplats, blef assur...

Men nu ee jag hemma, å allt ee frid å fröjd ^^
Imorrn drar jag iväg till landet me en annan kompis, å tar nog ett lite längre blogg uppbehåll... Kommer hem på freda någon dag ;) Förresten, hon fyller år på freda, säj grattis :)
Aja, ha det så trevlit så längeee :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

DEN TYSTA POJKEN - HAHA!



älskar verkligen smeknamnet<3

2011-08-10 @ 20:16:51
URL: http://twostegfromparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0