You tried to reach me, but you just can't help me

Nu sitter jag å lyssnar på Falling in Reverse, och packar. Jag ska ju på jamboree på tisdag :D (http://sverige.worldscoutjamboree.se/category/svenska-kontingenten/) Lite nervös e man nog, men det ska nog bli kul! :D Bara det att jag tyvärr inte kommer att kunna blogga (tror jag) på 12-13 dagar D: Har blivit lite bloggande på sistonde...
Dessutom har nyheterna varit på hela dagen, å jag tycker det är så synd om alla familjer/kamrater, som mist någon nu i Norge, och hoppas verkligen att det inte blir fler. Med tanke på det sorgsna har jag hittat en bild från förra året med min karaktär, Ayumi Takenawa, som ser ledsen ut, å den passar in tycker jag! Men aja, nu ska jag fortsätta packa :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0