Everybodys got a thing, and some of them knows how to handle it




Och äntligen är man färdig med tuschandet av serien!!!! Imorrn blir det att sätta på raster, vilket kommer ta X antal timmar.... ha.ha.ha
Och älskar att jag är seg på att blogga åxå, kan det bli bättre? Jao, har i alla fall övat på låten jag ska spela upp för min musiklärare för att få MVG :) Får bli en surprise vicken, lär nog lägga upp en video här, så ni får se^^ Lite spännande ee det ju... Och det gör det ju inte bättre att min musiklärare är asbra på gitarr, och dessutom kinda schnygg... :blush: hihi^^
Det var ju inte meningen att ni skulle veta det, men aja, gjort ee gjort... haha, faiil.
Nu har vi i alla fall ÄNTLIGEN julpyntat här hemma, och det är assnyggt♥
Lite tidigt dock för mej, inte innan 1:a advent, men får la gå för den här gången, är ju ändå det imorrn^^-


Kommentarer
Postat av: fanny wikström'

Hej sötis!

Har en tävling på min blogg just nu om två helt gratis avancerade bloggdesigner!



Har bland annat designat dessa bloggar: Feliciakyller.nu, Sagahusberg.blogg.se & Elliu.blogg.se + många andra! Min egen också självklart.



Jag gör inte gratis i vanliga fall så detta är ett grymt tillfälle för alla som vill ha en snygg blogg!



LÄNK TILL TÄVLINGEN: http://fannywikstrm.blogg.se/2011/november/vinn-en-gratis-bloggdesign-tva-st-vinnare.html#comment

2011-11-27 @ 20:25:04
URL: http://fannywikstrm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0