No Comment

 

Hoi^^

Mås det allihpa? :D Här ee det bara bra tack, har varit hemma hos Linus, med Sebbe! Hadde det jätteflummit, och kul x) Och så är det ju fredag igen♥ Imorrn bär det av till Zammu (www.twostegfromparadise.blogg.se) och ha övernattnignspartyyy :D ska gö PIZZAH!!!! Aja, vad händer er i helgen? :3

 

Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder just nu, eller ni kan få en tröstbild på Charlie McDonnell ;) För jag kan visst inte högerklicka på Macen >.< Jättejobbit juh!!! Ville spara en Doctor Who bild (såklart) Heheh

 

Appropå Doctor Who, ska nog ta och bryta min tre veckors Doctor Who fasta... Skall titta på tredje "specialavsnittet" från säsong 4: Waters of Mars, den verkar rätt så läskig...

 

Ha det gött sålänge :D

 

 

Hahah, jag typ DÖR x'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0