Ny design!!!

Inte riktigt klar ännu, men hoppas ni gillar den än så länge! Kände att jag ville få den mer lite "Kjersti-aktig" eftersom det ska vara jag som gjort allt på den^^ Vad tycker ni än så länge? :)

Ikväll måste jag plugga, och det är inte kul :c För jag kommer inte hinna rita så mycket, och jag vill det juh!!!! menmen, Family Guy och House väntar, så det blir väl inte så farligt :) Förresten, såg ni vädret idag eller? (lycka till med att missa det) men det bara öste ned juh! I alla fall här i götet, och jag och alla andra som cykla till skolan >.< Aja, förhoppningsvis så blir det bättre imorrn :D Ha det gött nu i alla fall :D:D:D


Kommentarer
Postat av: Rosetten

Asnajjs ny design juh! Jättefiin c:

2011-10-18 @ 20:33:24
Postat av: Johanna

sv: ÅH tack så mycket! :)

Du vet inte hur glad jag blir <3

2011-10-19 @ 07:15:25
URL: http://jagalskarkossor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0