Count the Shadows

Allojj! Nu har jag tittat på ett Doctor Who avsnitt igen, säsong 4 - Forest of the Dead, grät å grät å grät gjorde jag, och nu fattar jag vad de sjunger om i Count the Shadows (Chameleon Circuit)... Nu ska jag rita lite, å sen vet jag faktist inte, ska nog ta dan som den kommer^^ Sen så ska jag på Harry Potter och Dödsrelikerna Del 2 på Onsdaaag :D Ska bli kul, ska gå med min extrabrorsa, och inte Den Tysta Pojken :3

Kom hem från Sthlm igår, och självklart så möts man av värsta regnovädret! Mysit, men kanske inte när man har kortbyxor å converse på sej... Men aja, när man väl va hemma i lägenheten så tog jag mej en dusch, å drack te, DÅ var det mysit^^ Men i alla fall, har någon av er läst boken Cirkeln? Den är jättebra, håller på att läsa den nu, och verkligen, jättebraaa :D

En roli bild jag tog på Alexander Rybak i början av sommaren:





Kommentarer
Postat av: Solinda

Hallå hejsan! Jag var ju också med och kollade på Harry Potter! Eller såg du inte mig genom alla tårar.... ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0