Deviantart.com



Yaaay, äntligen har jag skaffat en ny användare på www.deviantart.com och är sååå glad!!! Försökte att fixa min gamla, men det gick typ inte x/ Men aja, nu ee jag med igen, ny och fräsch \(^o^)/ Ska nog lägga upp bilder där snart... Appropå bilder, idag fortsatte jag teckna lite på min serie, och så blev det värsta incestbilden!? Asso, jag bara kladda lite, å så tyckte jag det blev bra, så jag behöll det där... Men asso, kom igen, vem i hela fridens namn gör så där på sin syrra lixom??? Hahah



Han biter henne i örat!? Kanske inte världens bästa bild, men aja... Heheh
Natti Natti
!!!


Kommentarer
Postat av: jojonas

mäh! ingen länk till din deviantart sida? ;_;



hehe, vill se fler bilder ju! hittade dig genom bok o biblo mässan (se bild)

http://img715.imageshack.us/img715/3952/20110925147.jpg

2011-10-29 @ 11:55:11
URL: http://www.flickr.com/photos/jonasfx/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0