Harry Potter Spoilers ahead!!!



Glömde såklart att berätta om filmen igår, eller, jag ska inte berätta så mycke, men jag förstår vad min extrabrorsa mena med att jag inte skulle döma Snape innan jag sett sista filmen... Asso, han va ju så snääll, allt va ju bara skådespel... Sen så fattar jag inte, är Harry Snapes son? Det lät så... Hahaha.....
Jag grät typ hela andra halvan, å det va jättejobbit, för jag kunde inte med att snörvlaaa >.< Så det va lite jobbit... Men asso, den vaa hur mycket bättre som helst, än första delen, och jag är så glad att jag såg den här på bio!!! Fast tyvärr va det 3D, och det va lite suddit å så... Typ ibland så hade folket 3 huvuden... Men aja^^
Jättetrist att serien ee slut nu, men jag har i alla fall lovat mej själv att läsa böckerna, kanske ska jag börja efter Cirkeln? Det fixar sej på nåt sett xD Sen (jag tror det var när Voldemort döda Harry) så skratta Voldemort så jävla kul, men jag kunde inte med att skratta då... Ska nog leta upp skrattet ngn gång xD

Aja, ska nog sova snart, men innan det måste jag visa er detta klipp!!! Psst, min brorsa visa det för mej x)

Jag.D-Ö-R!!!! AHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0