Mormor 60!!!



Grattis mormor!!! Nu ska vi snart hem till dej å festa ju! Hoppas vi får tårta... Heheh xD
som ni kanske förstår ska jag på 60-årskalas hos min kära mormor idag, ska åka runt 16.30^^ ska faktist bli kul, saknar mormor lite... Skulle lunchat med henne i sommar, men hann inte D: aja, ser henne idag i alla fall! Jag bävar lite för dagen då jag fyller 60... Längtar inte alls efter att bli gammal!!! Jag trivs bra som 15 åring, fast 25 ee nog rätt ok iofs... Aja, vill inte börja få ont i kroppen å dålig syn å bla blah, ni fattar! Men min mormor verkar i alla fall må väldans bra! Kanske ligger i släkten, så att jag slipper bli skröpplig å så? Fast hon är i och för sej bara 60 ännu, när hon blir äldre blir det säkert inte lika piggt å skojj?
Aja, see yah soon, lång kalkon!!! ;)


Bil från http://navajosvintra.blogspot.com/2010_07_01_archive.html hahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0