STOCKHOLM HERE I COME!

Yeeepp, ska till Sthlm imorrn me pappa & c:o, ska på det där japanska spat å sen till en släkting... Spat ska bli askul, men släktingen ska bli sådär, har ingen koppling till dem alls.... Ska se om vi har tid till att svänga in på SFbokhandeln åxå, för jag MÅSTE kolla in Yaoi hyllan, va typ ett år sen jag såg den sist >.< ÄLSKAR YAOI♥ Löööww :) Men jag kommer inte at kunna uppdatera mer föräns på söndag, när jag kommer hem D: Det blir trist, men jag lär nog skriva desto mer då^^ Ha det så bra tills dess, å hitta inte på nåt dumt nu, barn (hahha, skojja) Baiiiii :D:D:D:D


Kommentarer
Postat av: celine

Hej! :D



har startat en tävling på min blogg där man kan vinna ett smycke värde 119:- från glitter!

låter det intressant?

kika då in på denna länk och läs mer! :)



http://knasigaceline.blogg.se/2011/august/tavliiiing.html#comment

2011-08-13 @ 15:01:13
URL: http://knasigaceline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0