WSJ 2011 över D:

HejHej!!! Nu är jag hemma efter 12 dagar läger!!! Det har varit underbart! Jag saknar alla som va där så otrolit mycke.... Men vi ska iaf ha en återträff ngn gång^^ Vi träffa dessutom på ett gäng killar från malta, som vi blev asbra kompisar me, och jag å två kompisar va hos malteserna nästan varje kväll ett tag! En av killarna där va assnygg tyckte jag, å vi blev väldit bra kompisar, väldit... Efter dt prata vi inte mer... Sista dagen så var jag där igen (hade doch varit där innan åxå) och sa hejdå, och då hade killen inte vax i håret, så det va fluff och SUPERDUPERMEGAGRYMT snyggt, å jag är så sur på mej att jag inte prata me honom >.< Men han verkade inte vilja prata me mej....

Sen så har man fått en massvis me nya kompisar, å gjort olika aktiviteter... En dag va vi å bada, å en kille från min by va där (asso byn på lägret) å när vi bada va jag tvungen att ha t-shirt på mej, för jag hade bränt mej som in i h.llskotta daan innan... Å jag tyckte inte det va jättefint.. Men när jag kommit upp på land igen satt vi å spela kort, å så råkade jag att nämna det för killen, å han ba: Men jag tycker det ee assnyggt ju ;-* sen lyfte han upp mej å bar ner mej i vattnet igen x) Heheh, naww säjjer jag bara♥ Dock så har han flickvän ;)

Aja, sen så har man typ gjort vindsnurror(!?) och gräft i sandlådor x) Riktit najjs me andra ord :) årkar nog inte skriva så mycke mer nu, men kommer kanske komma lite då och då... lite bilder dåe:

Fullpackad buss? ;)



Hitta en TARDIS när vi va framme!?



Heheh, ngn galen gubbe på en av aktiviteterna xD


Melonazzzz!!!




Stranden å Jonte♥


Vår flaggstång i min lilla by ;)


Skaffa en hennatatuering åxå c:


Fiin mössaaa :D


Å på karnevalen var man ju som stolt rödhåring "tvungen"att klä ut mej till Pippi Långstrump x) Många från andra länder som tkte dt va coolt xD



Godnatt nu allesammans!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0