Ny frizz!!!! :)



Hoi! Nu ska jag först ock främst berätta för er om julhandlandet igår: På Lagerhous fanns det (som vanligt) asroliga saker, och där shoppa vi loss, sedan så gick vi till en bokhandel, och till Teknikmagasinet. Tyvärr hade inte TM inne det jag sökte, men det viktigaste från igår var påsarna från Lagerhaus!!! Har ni sett dem? Om inte, så ska jag berätta: Jag betalade först, och fick en rosa påse, men tänkte inte mer på det. Sedan så var det brorsans tur, och gissa vad han fick för färg på påsen!? Jo, BLÅ!!! Så jeffla könsdiskriminering!!! ´För nu råkar det faktist vara så att min favvofärg är blå, och INTE rosa... Aja...


Höger: Bror         Vänster: Jag


Men nu till nya frillen!!!
För det första vill jag bara säja att jag inte hann styla så mycke, hinner mer imorrn^^ Jag ee asnöjd, sitter å pillar i det heela tiden<333




Kommentarer
Postat av: Klara

Grymt snyggt Kjersti!

2011-12-07 @ 16:29:52
Postat av: Kittie-Jag backar bara för att ta sats igen!

Juholt-bilden var ju klart hetast (y)

2011-12-27 @ 18:35:32
URL: http://silverstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0