Sommaaaar!!!


Är det bara jag som saknar sommaren? Jag fylls i alla fall av en alldeles tom känsla när jag tänker tebax...
Kanske lite dumt att vilja ha sommar nu när det alldeles snart är jul, men vissa blir tydligen aldrig nöjda...

Det vore så roligt att bara komma ut till havet, och hoppa ner i vattnet, som är svalt och skönt jämfört med luften! (dock inte nu) Har dåligt samvete för att jag nästan inte badade något den här sommaren, så får väl kompensera nästa istället. Men jag vill åka utomlands, hitta på något kul!
 Jag har tråkit här i Sverige! Aww, ska man inte njuta av lov? Jag är rastlös, och vill ut och resa x/ Aja... Måste nog sussa snart, så det skulle väl få bli imorrn det... Baii Baii♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0