Hemma igen ;)

Naah, hemma igen efter nåra dagar på landet :D HAr varit jättekul, badat varje dag å täljt pinnar x) haha...
Jag åå Julia, som jag va där meed bodde i en liten  söwt friggebod, å hade typ party på nätterna xD Iaf igår, då höll vi på att dö av skratt, för jag sa rompaaah hela tiden, hehe c:

Jag tog några bilder, så det blir nog en liten bildbomb imorrn lr ngt... VARNING... Å jag känner att jag borde rita ngn bild som jag kan visa er... Men jag kan lägga upp en gammal så länge :D

jag har åxå hittat en så Jeffla bra låt Falling in Reverse - You Are The Drug In Me<333: http://www.youtube.com/watch?v=rgWr2nln83s&ob=av2e


Hur lägger man upp yputubeklipp här? :3


Gammal bild på Naruto, ritad i Paint x)


Kommentarer
Postat av: Jane l COCONUT

Du målar så himla sött! ^^

Vissa målar så överdrivet, men du har en lagom nivå på det :) Och att den är gjord i paint är mer en bravad!

2011-07-24 @ 01:33:26
URL: http://coconutwonder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0