OMG, LINK<3

Som jag skrev igår så var jag på Mediamarkt (hahaha), och när jag å min kompis kom in på spelavdelningen såg jag nåt som gjorde mej så himla glad! EN STOR LINK!!! Link från Zelda-spelen stod och stirra på mej, med hans underbara ögon (nörd?) Aja, han va i plast, men jag va bara tvungen att ta lite kort med honom♥
SÅÅÅ COOLT xD

Aja, idag har jag inte gjort nåt kul alls... Men på kvällen kom lite människor, å vi åt tacos *mums*, å titta på fotboll... Om ni inte har hört det än, så kan jag berätta att Sverige vann med 2-1 mot Frankrike, å altså vann de broms i VM :D Inte för att jag gillar fotboll, men men x)

Imorrn ska jag till en kompis å ha Harry Potter Marathon, vi ska se alla! Förra gången jag prövade att ha marathon (med en annan kompis) så såg vi bara de 3 första filmerna -.- Så det ska bli kul att se om min nya kompis årkar alla^^ Ser fram emot 4an, Barty Crouch Jr. Spelas ju av David Tennant♥, å han ee så himla schnyg O_O

Jag tror inte det kommer bli ngn uppdatering imorrn :( Men ska försöka^^
Ha det så bra!!! :)

OMG, jag å Link!? Love



Kunde bara inte motstå xD


Kommentarer
Postat av: Ottilia

Sv: Jaha =)



Jag satt på första raden, (eller ja bakom alla rullstolsbundna). Så han kom fram till oss o gosa lite :)



Kram!!

2011-07-17 @ 00:35:51
URL: http://rybaklover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0