Första inlägget!!! :D

Jasså HEJSAAAAAN!!!! Det här är min efterlängtade *hrm* blogg, det är Manzanazz, från Manzanazz:Co som talar! :D Här i bloggen tänker jag skriva om mitt liv, som är jätteawzuuumt juh å så kommer jag att lägga upp lite bilder som jag ritar!!! Eller inte... Hehehe, hoppas ni kommer trivas här! :D

Här ee jag då:

Namn: Kjersti
Ålder: 15 härliga år ♥
Bor: Götet
Längd: 165 korta cm... ;)
Intressen: Aa du... Manga, anime, musik, böcker, kompisar, rita... Det mesta helt enkelt^^
Gillar: Choklad *homnomnom*
Gillar inte: Lukten av rök i kläder....
TVprogram: House, Family Guy...
Musik: Rammstein, Alexander Rybak, Bring me the Horizon mfl... :D
Färg: Ljusblå!
Vill bli: MANGAKA♥
Fråga om ni vill veta mer :D

Det va nog det för ikväll, sov så gott nu :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0