今私は Doctor Whoを 見る !!!

Hahah, försöker plugga lite japanska, men det går kanske inte toppen... För den som undrar så står det Ima Watashi wa Doctor Who o miru, vilket betyder nu tittar jag på Doctor Who... Det är i och för sig inte sant, men jag ska göra det!!! ;) Hahahh.... Aja. Idag blidde jag i alla fall klar med min serie helt och hållet! Imorrn blir det att tuscha allt, och sedan raster! Ser ljust ut för mej just nu (förutom att jag bara har 20 dagar på mej) hahaha >.<
Idag har jag faktiskt bakat också, så hiiiimla skönt med lov va!!! Heheh..
Och så har jag fortsatt att skriva på min Cirkel-spinoff (som ingen annan än jag någonsin kommer att få se..) Haha... Festlig musik i bakgrunden, och fruktansvärt kallt T_T ska duscha, och hoppa ned i min mjuuuuka säng♥

Förresten, någon som känner en tjej som heter Xenia? I götet, och hon går på montessoriskolan (<-- stavning)

Höhöh, さよなら!!! (sayonara) ♥

BTW, brände mitt finger igår, så var tvungen att kladda på det >.<


Kommentarer
Postat av: sanna

SV: Härligt! :) Det är bara bra med mig.

Vad har du för dig? :)



Ha en jättebra Lördag! :)

Kram

2011-11-05 @ 11:15:29
URL: http://sannaakarin.blogg.se/
Postat av: Zammuuu

Cha brosh!

Gött med serien8D



Ha en skön lördag Manzanazz!



Au Revoir - Zamuu

2011-11-05 @ 12:37:50
URL: http://twostegfromparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0