TINTIN 3D


Okej, här kommer min filmrecenssion (<-- eller hur det nu stavas) om TINTIN 3D

En tydlig äventyrsfilm, spännande från första stund. Men Tintin för mej är inte animerad med "människo"ögon, och allt blev så långt ifrån Tintin som var möjligt tyckte jag. Filmen var jättebra, men borde inte haft Tintin i huvudrollen, så letar man efter Tintin så kanske det är bättre att titta på de gamla klassikerna, fast förstås, om man är riktigt stort fan så kan man ju se den. 3D-effekterna var inte alls så bra som man hade förväntat sig; det var för det mesta inte så mycket, så vill man se en 3D film behöver man inte gå på TINTIN just... Bara klag än så länge, men det var i alla fall kul att se den! Ska man se den så tycker jag att man ska se den på svenska, eftersom (i alla fall jag) bara sett tintin på svenska...

Samanfattning
av det negativa: Inte Tintin, bara en animerad film.
Samanfattning av det posetiva: Spännande och i övrigt en bra film!

Lite luddigt beskrivet känner jag, men aja.... Hahahah x)

 Ska göra ett nytt inlägg nu... x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0