Ansiktsmask xD

Hahah, nu är vi hemma, och Zammus lillasyrra ville ha hjälp att lägga på en ansiktsmask av rivet äpple och honung... Nu ligger hon på golvet, och Zammu sitter bredvid. Pratet går ungefär såhär:

(klofs)
- INTE SÅ MYCKET!!!
- Men jo, annars hjälper det ju inte!
- Neeej, det rinner ner i håret! Hämta en duschmössa!!!
- Hämtar papper istället!!!
- Nej, INTE SÅ NÄRA MUNNEN!!! DET STINKER!!!
- Men det måste ju ligga i T-zoonerna...
- Nu rinner det i nacken!? Och ner i örat!!!
- Vad ful du är nu, du ser ut att ha ännu mera finnar x)
- Nu rinner det ner i andra örat! Och det är helt varmt!?
- Börjar det torka nu?
- Tror inte det...
- Det ser verkligen äcklit ut.
- Jag börjar i alla fall vänja mig vid doften nu. Ge mig lite papper så jag kan torka öronen. Måste verkligen duscha sen...
- Du får nog ligga här i minst en kvart...

Typ så... Hahah, va så kul att lyssna på dem x) De skratta så himla mycket i början... Ikväl ska vi kolla på Disney-film, och käka lakrits-pipor♥ Kanske hinner jag uppdatera mera ikväll^^
Ha det fiint :)
13:37 - Eliiiiite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0