Baconnaise!!!

Hoi^^

Idag var andra dagen på jobbet, och det var ännu mera najjs än igår!!! :) Längtar tills imorrn ;) När vi skulle sluta så fick jag och min polare med oss TRE lunchlådor, en med nudlar, en med vårrullar, och en med sushi!!! De är så himla snälla där! När jag sedan stigit av spårvagnen så svängde jag förbi TEKNIK MAGASINET, och köpte present till Min x-tra brorsa x) Han är (precis som jag) ett STORT bacon-fan, och han älskar Majonnäs, så vad kan då vara bättre än just BACONNAISE!? Hahah, och även fast jag sade att jag inte skulle lägga upp några bilder under veckan gär jag det ändå, kan inte motstå x)
Aja, ikväll blir det Famiy Guy och House, sen måste jag sova. Ska ju till "jobbet" imorrn igen c:



Kommentarer
Postat av: sanna

SV: Okej :) Jag kollar på Jersey shore ;)

Är allt bra med dig? :)



Kram

2011-10-25 @ 22:58:05
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0