Doctor Who!!!



Äntligen är jag klar med min nya kalender!!! Eller egentligen så köpte jag den, å tog ut orginalbilden, å skrev bara ut den här bilden x) Men va typ assvårt att få den i rätt storlek, men tillslut lyckades jag c: Ska bli kul att använda den i skolan imorrn!!! :D Ska gö lite te snart, och skriva på min berättelse om Minoo och Max (från Cirkeln) I veckan ska ni förhoppningsvis få se bilder från min serie, så håll tummarna! :D
Måste lägga upp fler bilder juh x)

Aja, see yah, ska koka vatten nu xD


"This is my Timey-Wimey detector. Goes ding when there's stuff. Also, it can boil an egg at thirty paces. Whether you want it to or no, actually. I've learned to atay away from hens. It's not pretty when they blow."
-10th Doctor


Rose å den 10e doktorn<3


Homnomnomnooom<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0