Filmkväll



Hoi!!! :D Alles gut? höhöh FÖRLÅT SÅ MYCKET ATT JAG INTE HAR UPPDATERAT PÅ SÅ LÄNGEE!!! Jag har inte tid längre, jag har träningar, och får inte sitta vid datorn innan 18.00 och efter 20.30... Å mina träningar ee precis dåe >.<

Aja, har inte hänt nåt speciellt, som vanligt... Jag saknar Jonte, som aldrig smsar, å sen så har jag skrivit en fantasy berättelse på 1 timma i  svenskan x) Annars ee det la vanligt i skolan, trist å dant... Mina mandarin lektioner börjar på tisdag åxå, SKETANS va trist!!!!!

Skönt med lördag i alla fall! Har varit med Zammu, från www.twostegfromparadise.blogg.se! Vad har ni gjort? :D
Och nu blir det film :) 22 Bullets, eller nåt sånt vare, nån fransk grej tror jag xD
Ska tipsa om en asgrym sida åxå!!! http://www.faceyourmanga.com här kan du göra egna mangatRS! (Manga avatarer) Jag har gjort en på den 10e Doktorn från Doctor Who (David Tennant) Vad tycks?



Tjenixen!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0