Smakprov



Hoi! Nu har jag tagit kort på de första 2 sidorna från min serie: Idol Love!!! Så nu ska ni äntligen få se dem!
Dessutom så ska jag va med i en tävling som Wasabi Press anordnar, jag skall teckna en manga, 5-10 sidor^^ Önska mig lycka till! Typ...
Och idag hade min lillebror med sig en kompis hem, och vi fick lakkupiipu (lackris-pipor) hihi^^ Löööövv<3

Imorrn så ska hela klassen börja senare, förutom jag och 2 till, för vi var inte med och sprang i torsdags, men det blir assegt ändå!!! Vi ska typ på promenad, och sedan räkna matte xC aja, valde det juh själv...

Här kommer bilderna i alla fall:





Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Linn

Jättesnyggt ritat!! :D



Besök gärna vår blogg, vi skriver bara om japanska saker ^^

2011-09-20 @ 11:38:22
URL: http://imturningjapanese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0