Drömkillen


Tror ni att om det finns en återkommande person i drömmarna så finns denne på riktigt? Åh, jag hoppas verkligen det! Träffar en kille ofta i mina drömmar, som ee så mjuk, å gosig, snäll å söt! Tyvärr kommer jag aldrig ihåg hur han ser ut, men slår vad om att han ee snygg! Tänk om vi träffas? Tänk om det är så att den här killen verkligen finns, och att jag förbereds för att träffa honom? Vore AWESOME i så fall!!! :D
Men är det någon av er som tror att det skulle kunna va möjligt?
 Godnatt^^-


Kommentarer
Postat av: JustMakeItBeat ~ JENNI

låter häftigt, har varit likadant för mig faktiskt! såg alltid en brunett i mina drömmar som var helt underbar och sen när jag slutade drömma om honom träffade jag min pojkvän som är brunett - och helt underbar hehe :3 kraaam :D /Jenni :3

2012-01-09 @ 13:02:06
URL: http://justmakeitbeat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0