Fuuuu


Jag vet att jag inte har varit jätteaktiv på senaste tiden, men jag har verkligen annat för mej! Jag färgade ju mitt hår i tisdags, och det blev skit, så det är därför ni inte har fått se någon bild:( Men ska göra om det imorrn, och då blir det bättre! :D Dä får ni kanske äntligen se nåt fint♥ Den här helgen har varit t-r-å-k-i-g, har varit hemma hos pappa, och där är det nästan aldrig kul... Fast jag har i och för sig sms:at med en massa människor, så det är najjs! :D Och imorrn när jag blir fiin ska jag (äntligen) ladda upp en profilbild på Emocore!!! :D Livet är bra härligt ibland asso!!! :)

På tisdag är det dessutom bara en vecka kvar till 14:e mars, och då ska jag o Zammu till stan och gå till Starbucks för att fira att det endast är 3 månader kvar av skolan :) Jag ska sluta klaga över allt nu... Ha det helnajjs \(^o^)/


Kommentarer
Postat av: josefin

fin tjej, fin blogg!

hur mår du? :3

kram

2012-03-12 @ 19:25:36
URL: http://paradiise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0