Sonic Generations



Hihi, köpte ett nytt spel i tisdags, men har inte hunnit spela det än :( Jag var bara tvungen att köpa det här, eftersom det är ett Sonic-spel!!! Jag älskar verkligen Sonic, det är de absolut bästa spelen någonsin! :D Och kan det bli bättre än att man kan spela med både "Classic Sonic" och "Modern Sonic"!? Tror inte det :)

PLOT:
Sonic's värld hamnar i kaos när en mystisk kraft skapar ett Tids Hål som tar Sonic och hans vänner till baka i tiden! Medans Sonic är där träffar han på en bekant person från sitt förflutna, en yngre version av honom själv! Nu måste de kämta tillsammans för att rädda deras vänner och hitta den som ligger bakom detta kaos.


Låter ju hur kul som helst! Så nu ska jag sätta mig framför TV'n och spela♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0