Körsbärsblom

Jao, det här med att börja blogga mer har ju inte gått så väldans bra, men jag ska försöka :D Men nu har en grej hänt som jag bara inte kan inte blogga om!!! Mitt japanska körsbärsträd står i full blomm!? Äntligen :) Jag har längtat så! Det är bara för vackert, och jag är så glad att jag har ett i min trädgård! Jag brukar dessutom alltid "sno" några, och stoppa in på mitt rum, så får man lite nice där också ;) Och idag var jag och Zammu på torget och fikade, så jag passade på att shoppa loss på en My Little Pony figur :D Så nu har jag två♥ Tyvärr är båda fejk, i alla fall den lila (Sea Swirl) Och det är ju lite sad :(

Ska nog dessutom dra till med en video snart också :D See yah!


Kommentarer
Postat av: LINNEA GULLARBERGS

super snygg blogg! :D



hihi vilka söta bilder ^^

2012-05-14 @ 22:26:02
URL: http://lgullarbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0