Shiiiiiit

Nu har jag lyckats va borta en evighet igen, men förhoppningsvis ska jag vara tillbaka nu! Jag saknar bloggandet :( Det har inte hänt så mycket på sistonde mer än att vi haft en massa nationella prov, ni i 9:an vet ju vad jag pratar om :P Det känns helt ok för min del, och som tur är har mina lärare bestämt sig för att inte sänka nån. Puh! Sedan så badade jag å Zammu i havet igår♥ Vet att det säkert är många av er som redan gjort det, men men :) Glömde såklart att jag e ginger och trodde att jag skulle bli brun om jag solade, kom hem som en kräfta :( Ajaj...

Men imorgon smäller det! Då lämnar jag åldern 15, och kommer upp i de awesome sifrorna 16!!! Weeeiii :) Kände att jag var tvungen att göra ett litet inlägg om det :) Känns lite vemodigt, men ändå spännande, om två år blir jag lixom 18!? Säg hej till piercingar lixom♥

 Mitt år som 15:

Uppträdde på skolavslutningen (hell yeah!)
Åkte på Jamboree i Rinkaby och träffade en supersnygg maltes :)
Träffade en jättehärlig svensk snubbe
Fick börja i Zenior-laget (scouterna)
Farfar gick bort
Första nyår utan föräldrar (firades bla med Zammu)
Förstått vad äkta kärlek är
Lämnat 10:e doktorn bakom mig, nu är det 11:e!!!!
Blivit en Bronie (<-- stavning) jag ÄLSKAR My Little Pony!!!

Typ sådär!? hihi, höjdpunkterna ju :) Tack för det här fina och lite sorgliga år, Ses aldrig mer igen!

Nu ska jag ta och sussa, men ni får se en liten ponnybild först :) Fluttershy och Rainbow Dash! Tänkte rita alla huvudponnies, men det visade sig att jag inte kunde rita de andra :P Hihi^^ Natti


Kommentarer
Postat av: zamuu

Så vemodigt inlägg på nått sätt:3



Och ofta du kan vad de olika my little poniesarna heter!? Awesome:D

De två du målat här blev superfräziga!

2012-05-03 @ 17:21:48
Postat av: zamuu

Vilket vemodigt inlägg på nått sätt:3



Och ofta du kan vad de olika ponniesarna heter!? Det är awesoome:D

2012-05-03 @ 17:24:31
Postat av: zamuu

Oj, spam-spam-spam

2012-05-03 @ 17:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0