Souvenirer


Mor min och extramor kom hem från Berlin i mpndags, och jag hade beställt 3 böcker av henne (Für immer mein 2-4) och snäll som hon var köpte hon alla tre, + typ massa annat!!! Jag fick ett stort paket med Hello Kitty strumpor, Limited Edition M&M's, och en Marzipankorv(!?) Ser ju skitkonstigt ut... Hahah... Men tack kära (extra)mor!

Serien jag fick köpte jag första boken av när jag var i Tyskland för ett år sedan, och läste resten på internet, men de sista kapitlena fanns inte!? Jag blev galen Dx Men nu kan jag läsa slutet, äntligen♥





Kommentarer
Postat av: Kittie

Haha, va epic med marsipanen x3

2012-05-18 @ 21:05:52
URL: http://silverstein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0