House tådajj åff kårs!



Sorry för att jag inte har uppdaterat på länge!!! Har inte hunnit... Men vad har hänt? Jao, va i stan me Jonte i lördags, å igår så började jag träna simhopp igen^^ Asjobbit ju >.< Aja... Hade tråkit i söndag, å målade mej som Chibiterasu från spelet Ôkami Den<3 Han ee jätte söwt, men det blev inte jag T_T Hahah...
Segt i skolan är det åxå, och har dratt på mej en jeffla förkylning... Ont i huvvet juh! Aja, slut med klaget!!!

Alldeles nyss va ja å familjen + gammelmormor på resturang och åt middag, jag tog minsann sushi- nomnomnooom!!! Och som vanligt så ska jag nog spela lite Guitar Hero^^ Har astråkit liv just nu juh>.<
Men så hare juh House premiär på TV ikväll :D Kollar nån mer än jag på det?
Aja Här kommer lite bilder:





Hahah, ha det gööööttt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0