Lill-lördag!

Alloj!!! Idag ee det lill-lördag, å såklart firar man det med kexchoklad!!! Eller asso, jag va sugen så jag typ slängde i mej 2 st utan att tänka :S Inte så vackert, men aja x) Har träffat linn från www.twostegfromparadise.blogg.se och så jar jag träffat en annan kompis :) Alla ee supertrevliga, å det är kul att va me dem<3

Har suttit ett tag nu å försökt fixa bloggen lite, å det går ju frammåt, tycker jag i alla fall! Vad tycker ni om allt det blåa? :) Jag gillar blått... Jag sitter åxå å lyssnar på skivan "Still Got Legs" av Chameleon Circuit, å den blir bara bättre å bättre :D Ni måste lyssna på den, har nog redan sagt det, men aja xD

Har börjat rita på min serie igen, men det går trögt, så ni får en annan bild istället...
Dessutom så köpte jag Doctor Who säsong 4 igår, och nu ska jag nörda lite, för asso, det ee typ DEN BÄSTA SERIEN EVEEERRRRRR!!!! Hahahah x) Har ni sett den? :3

Aja, hörs sen! Byeeee


Kommentarer
Postat av: en som gått i samma klass som den tysta pojken en gång i tiden._.

Vilken najjz blogg Manzanazz! Det blåa är helt suveränt precis som resten av designen och väldigt Kjersti-aktig tycker jag:3 ^__^ :D

2011-08-10 @ 20:22:36
URL: http://twostegfromparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0