Ängeln


Har ni någonsin kännt att ni har en ängel? En sån som alltid lyser upp din dag, som alltid är snäll, och som du bara inte kunde leva utan? Det är så skönt att ha den känslan, och min ängel är verkligen en sådan som alltid gör mej glad. En ängel, kanske lite en överdrift, men det är lättaste sättet att beskriva det. I mitt fall är ängeln även killen som jag skulle vilja vara med, men så behöver det absolut inte vara! Det kan vara en kompis, familjemedlem eller någon/något helt annat!
I vilket fall som helst så önskar jag att alla skulle kunna få ha en sån person vid sin sida, så att de aldrig skulle känna sig ensamma. Det skulle vara nåt att önska sej i julklapp..? Hahah, tänk om tomten gav mej ett paket, och när jag öppnade så stod det bara: Alla i hela världen har fått en ängel, god jul! I och för sig så skulle det nog vara en av de bästa julklapparna, men jag ee lite flumm nu bah. Men jag hoppas verkligen inte att ni känner er ensamma, för någonstans där ute fins just Din ängel♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0