Bada!!!



OMG! Har juh inte bloggat på aslänge! Sorry.... höhhö... Aja, ska berätta lite kul saker i alla fall! Idag tog vi skolfoto! Äntligen! Och, för första gången i hela mitt liv så fick jag SITTA ned!? HAHAH, har velat det typ ALLTID!!! Yaaaay :) Ocgh sen så tror jag att jag blev helt ok åxå! :D
Sedan så på morgonen, så stod jag vid mitt skåp och tog ut lite saker, och plötsligt så ser jag att min idrottslärare står bredvid mig och tittar på mig!? Hahha, så jag säger hej, oc då tar han tag i min arm och drar iväg mig till ett tomt klassrum!? Jag blev asnervös O_O Sen va det typ såhär:
Jimmie - Kjersti, kan du göra mig en tjänt?
Jag - Jao, vaddå? *asnervös*
Jimmie - Jo, du vet, det är ju det där loppet idag (vi springer ett lopp varje år på min skola) och jag undrar om du kanske skulle kunna skriva på två T-shirtar? Jag har köpt dem, och har pennor här? Du kan få göra det på idrottslektionen?
Jag - Umm, visst, det vore jättekul! *ser chans att skip idrott, och dessutom få rita*
Så det slutade med att jag typ satt hela skoldagen med två tröjor, och skrev på dem x) Tog kort, men kan inte ladda upp idag, ska se om jag hinner imorrn^^ Men det va askul! hihi :)
Sedan så har jag köpt en Hello Kitty nyckelring!♥ och present till en kompis som har party imorrn :)
Nu till badet: Jag ska iväg med scouterna om typ en halvtimma, och vi ska bada i havet! Jag tror tyvärr att det blir sista badet i havet för i år, men det ska bli jättekul!!! Vad ska ni göra? :)
Aja, see yah lejter! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0