veckan om mig 4


Nemen tjenare! Idag är det dax att presentera mina vänner, och det här är mina 2 bästa kompisar:

Linn: Har kännt henne sedan dagis, men började bli riktig kompis med henne runt 3an kan jag tor, då var det främst vårt intresse för djur som var lika, kan jag tänka mig. När vi började i högstadiet skildes vi dock åt, men vi är fortfarande goda kompisar. Hon fyllde sexton i veckan, och är ett stort fan av Amerika och Mando Diao :D Vi kommer vara kompisar för evigt♥

Linus: Killen som hamnade i samma patrull som jag första året i scouterna, i 2an. Då var det flummigt, och vi lekte mest, men vi fattade snabbt tycke för varann, och är fortfarande goa polare :D Vi lär fortsätta snacka i all evighet :)


Kommentarer
Postat av: Zammuuu

Aaaw vad fint!

Btw - awesome, jag är avtecknad som mangafigur!:D

2012-02-11 @ 15:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0