Kalas avklarat


Nu har alla åkt hem efter typ 1½ timma. Pust. Detblir så awkward när folk kommer, för jag vet inte alls vad jag ska prata om O_O Är jag onormal eller finns det fler där ute som känner så?
Först och främst ska jag tacka min moster för min fina Hello Kitty tårta!? Tack så hemskt mycket!!!♥ Den va jättegod också ;)
Sedan så kan jag ju passa på att tacka alla andra för det fina jag fick :) Av min andra moster och hennes kille fick jag en "Övningskör skylt", och en massa köraböcker:) Nu blir det åka av! Av morfar fick jag som vanligt pengar, av min extramormor och extramorfar fick jag massa strumpor från älskade New Yorker + ett presentkort!!! Nån som vill hänga på och shoppa..? ;) Av extramoster, hennes kille och son fick jag en mascara, och av först nämde moster, och hennes familj fick jag Eld (forts. av Cirkeln) + en tillhörande tygkasse (mycket passande eftersom min Cirkeln-tygkasse gick sönder nån gång)!

Nu ska jag sätta mig och läsa ut När lammen tystnar, så att jag kan börja med Eld :D Har längtat SÅÅÅ efter den!!!

Bildextra:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0